prikaz prve stranice dokumenta Praksa i razumijevanje vrijednosti formativnog vrednovanja učitelja i nastavnika Prirode i Biologije
Rad nije dostupan
diplomski rad
Praksa i razumijevanje vrijednosti formativnog vrednovanja učitelja i nastavnika Prirode i Biologije

Koloda, Valentina
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Odjel za biologiju

Citirajte ovaj rad

Koloda, V. (2024). Praksa i razumijevanje vrijednosti formativnog vrednovanja učitelja i nastavnika Prirode i Biologije (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za biologiju. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:181:952694

Koloda, Valentina. "Praksa i razumijevanje vrijednosti formativnog vrednovanja učitelja i nastavnika Prirode i Biologije." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za biologiju, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:181:952694

Koloda, Valentina. "Praksa i razumijevanje vrijednosti formativnog vrednovanja učitelja i nastavnika Prirode i Biologije." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za biologiju, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:181:952694

Koloda, V. (2024). 'Praksa i razumijevanje vrijednosti formativnog vrednovanja učitelja i nastavnika Prirode i Biologije', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za biologiju, citirano: 14.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:181:952694

Koloda V. Praksa i razumijevanje vrijednosti formativnog vrednovanja učitelja i nastavnika Prirode i Biologije [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za biologiju; 2024 [pristupljeno 14.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:181:952694

V. Koloda, "Praksa i razumijevanje vrijednosti formativnog vrednovanja učitelja i nastavnika Prirode i Biologije", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za biologiju, Osijek, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:181:952694

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.