prikaz prve stranice dokumenta Analiza usvojenosti temeljnih bioloških koncepata s osvrtom na samoprocjenu učenika i načina poučavanja učitelja
Rad nije dostupan
diplomski rad
Analiza usvojenosti temeljnih bioloških koncepata s osvrtom na samoprocjenu učenika i načina poučavanja učitelja

Čurila, Viktoria
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Odjel za biologiju

Citirajte ovaj rad

Čurila, V. (2022). Analiza usvojenosti temeljnih bioloških koncepata s osvrtom na samoprocjenu učenika i načina poučavanja učitelja (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:181:993890

Čurila, Viktoria. "Analiza usvojenosti temeljnih bioloških koncepata s osvrtom na samoprocjenu učenika i načina poučavanja učitelja." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za biologiju, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:181:993890

Čurila, Viktoria. "Analiza usvojenosti temeljnih bioloških koncepata s osvrtom na samoprocjenu učenika i načina poučavanja učitelja." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za biologiju, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:181:993890

Čurila, V. (2022). 'Analiza usvojenosti temeljnih bioloških koncepata s osvrtom na samoprocjenu učenika i načina poučavanja učitelja', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za biologiju, citirano: 25.01.2023., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:181:993890

Čurila V. Analiza usvojenosti temeljnih bioloških koncepata s osvrtom na samoprocjenu učenika i načina poučavanja učitelja [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za biologiju; 2022 [pristupljeno 25.01.2023.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:181:993890

V. Čurila, "Analiza usvojenosti temeljnih bioloških koncepata s osvrtom na samoprocjenu učenika i načina poučavanja učitelja", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za biologiju, Osijek, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:181:993890

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.