prikaz prve stranice dokumenta Refleksivno učenje učitelja o uključivanju učenika u dostizanje znanja na višim kognitivnim razinama
Rad nije dostupan
diplomski rad
Refleksivno učenje učitelja o uključivanju učenika u dostizanje znanja na višim kognitivnim razinama

Majstorović, Vedrana
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Odjel za biologiju

Citirajte ovaj rad

Majstorović, V. (2021). Refleksivno učenje učitelja o uključivanju učenika u dostizanje znanja na višim kognitivnim razinama (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za biologiju. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:181:529899

Majstorović, Vedrana. "Refleksivno učenje učitelja o uključivanju učenika u dostizanje znanja na višim kognitivnim razinama." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za biologiju, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:181:529899

Majstorović, Vedrana. "Refleksivno učenje učitelja o uključivanju učenika u dostizanje znanja na višim kognitivnim razinama." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za biologiju, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:181:529899

Majstorović, V. (2021). 'Refleksivno učenje učitelja o uključivanju učenika u dostizanje znanja na višim kognitivnim razinama', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za biologiju, citirano: 30.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:181:529899

Majstorović V. Refleksivno učenje učitelja o uključivanju učenika u dostizanje znanja na višim kognitivnim razinama [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za biologiju; 2021 [pristupljeno 30.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:181:529899

V. Majstorović, "Refleksivno učenje učitelja o uključivanju učenika u dostizanje znanja na višim kognitivnim razinama", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za biologiju, Osijek, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:181:529899

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.