Josip Juraj Strossmayer University of Osijek Department of biology
Cite this document
Janković, M. (2013). Uloga miskoncepcija utvrđenih na osnovi konceptualnog testa u ostvarenju konceptualnog razmišljanja kod učenika srednje škole (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Department of biology. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:181:910297
Janković, Martina. "Uloga miskoncepcija utvrđenih na osnovi konceptualnog testa u ostvarenju konceptualnog razmišljanja kod učenika srednje škole." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Department of biology, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:181:910297
Janković, Martina. "Uloga miskoncepcija utvrđenih na osnovi konceptualnog testa u ostvarenju konceptualnog razmišljanja kod učenika srednje škole." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Department of biology, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:181:910297
Janković, M. (2013). 'Uloga miskoncepcija utvrđenih na osnovi konceptualnog testa u ostvarenju konceptualnog razmišljanja kod učenika srednje škole', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Department of biology, accessed 12 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:181:910297
Janković M. Uloga miskoncepcija utvrđenih na osnovi konceptualnog testa u ostvarenju konceptualnog razmišljanja kod učenika srednje škole [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Department of biology; 2013 [cited 2024 November 12] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:181:910297
M. Janković, "Uloga miskoncepcija utvrđenih na osnovi konceptualnog testa u ostvarenju konceptualnog razmišljanja kod učenika srednje škole", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Department of biology, Osijek, 2013. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:181:910297