Josip Juraj Strossmayer University of Osijek Department of biology
Cite this document
Mijić, S. (2013). Povezanost suradničkog učenja, učeničkih postignuća i stupanj ispitne anksioznosti u nastavi prirode i biologije (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Department of biology. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:181:488273
Mijić, Sanja. "Povezanost suradničkog učenja, učeničkih postignuća i stupanj ispitne anksioznosti u nastavi prirode i biologije." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Department of biology, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:181:488273
Mijić, Sanja. "Povezanost suradničkog učenja, učeničkih postignuća i stupanj ispitne anksioznosti u nastavi prirode i biologije." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Department of biology, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:181:488273
Mijić, S. (2013). 'Povezanost suradničkog učenja, učeničkih postignuća i stupanj ispitne anksioznosti u nastavi prirode i biologije', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Department of biology, accessed 03 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:181:488273
Mijić S. Povezanost suradničkog učenja, učeničkih postignuća i stupanj ispitne anksioznosti u nastavi prirode i biologije [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Department of biology; 2013 [cited 2024 December 03] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:181:488273
S. Mijić, "Povezanost suradničkog učenja, učeničkih postignuća i stupanj ispitne anksioznosti u nastavi prirode i biologije", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Department of biology, Osijek, 2013. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:181:488273