Hodak, J. (2016). Povezanost suradničkog učenja i stilova učenja u ostvarenju učeničkih postignuća na nastavnom satu biologije (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Department of biology. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:181:632836
Hodak, Jelena. "Povezanost suradničkog učenja i stilova učenja u ostvarenju učeničkih postignuća na nastavnom satu biologije." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Department of biology, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:181:632836
Hodak, Jelena. "Povezanost suradničkog učenja i stilova učenja u ostvarenju učeničkih postignuća na nastavnom satu biologije." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Department of biology, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:181:632836
Hodak, J. (2016). 'Povezanost suradničkog učenja i stilova učenja u ostvarenju učeničkih postignuća na nastavnom satu biologije', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Department of biology, accessed 18 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:181:632836
Hodak J. Povezanost suradničkog učenja i stilova učenja u ostvarenju učeničkih postignuća na nastavnom satu biologije [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Department of biology; 2016 [cited 2024 November 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:181:632836
J. Hodak, "Povezanost suradničkog učenja i stilova učenja u ostvarenju učeničkih postignuća na nastavnom satu biologije", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Department of biology, Osijek, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:181:632836