master's thesis
The role of misconceptions identified on the basis of concept test in therealization of conceptual thinking in secondary school students

Martina Janković (2013)
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Department of biology
Cite this document...

Janković, M. (2013). Uloga miskoncepcija utvrđenih na osnovi konceptualnog testa u ostvarenju konceptualnog razmišljanja kod učenika srednje škole (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:181:910297

Janković, Martina. "Uloga miskoncepcija utvrđenih na osnovi konceptualnog testa u ostvarenju konceptualnog razmišljanja kod učenika srednje škole." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Department of biology, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:181:910297

Janković, Martina. "Uloga miskoncepcija utvrđenih na osnovi konceptualnog testa u ostvarenju konceptualnog razmišljanja kod učenika srednje škole." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Department of biology, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:181:910297

Janković, M. (2013). 'Uloga miskoncepcija utvrđenih na osnovi konceptualnog testa u ostvarenju konceptualnog razmišljanja kod učenika srednje škole', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Department of biology, accessed 19 March 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:181:910297

Janković M. Uloga miskoncepcija utvrđenih na osnovi konceptualnog testa u ostvarenju konceptualnog razmišljanja kod učenika srednje škole [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Department of biology; 2013 [cited 2019 March 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:181:910297

M. Janković, "Uloga miskoncepcija utvrđenih na osnovi konceptualnog testa u ostvarenju konceptualnog razmišljanja kod učenika srednje škole", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Department of biology, Osijek, 2013. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:181:910297