master's thesis
Correlation of cooperative learning, student achievements and anxiety test level in nature and biology class

Sanja Mijić (2013)
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Department of biology
Cite this document...

Mijić, S. (2013). Povezanost suradničkog učenja, učeničkih postignuća i stupanj ispitne anksioznosti u nastavi prirode i biologije (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:181:488273

Mijić, Sanja. "Povezanost suradničkog učenja, učeničkih postignuća i stupanj ispitne anksioznosti u nastavi prirode i biologije." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Department of biology, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:181:488273

Mijić, Sanja. "Povezanost suradničkog učenja, učeničkih postignuća i stupanj ispitne anksioznosti u nastavi prirode i biologije." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Department of biology, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:181:488273

Mijić, S. (2013). 'Povezanost suradničkog učenja, učeničkih postignuća i stupanj ispitne anksioznosti u nastavi prirode i biologije', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Department of biology, accessed 23 March 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:181:488273

Mijić S. Povezanost suradničkog učenja, učeničkih postignuća i stupanj ispitne anksioznosti u nastavi prirode i biologije [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Department of biology; 2013 [cited 2019 March 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:181:488273

S. Mijić, "Povezanost suradničkog učenja, učeničkih postignuća i stupanj ispitne anksioznosti u nastavi prirode i biologije", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Department of biology, Osijek, 2013. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:181:488273