master's thesis
Povezanost suradničkog učenja, učeničkih postignuća i stupanj ispitne anksioznosti u nastavi prirode i biologije

Mijić, Sanja
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Department of biology

Cite this document

Mijić, S. (2013). Povezanost suradničkog učenja, učeničkih postignuća i stupanj ispitne anksioznosti u nastavi prirode i biologije (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:181:488273

Mijić, Sanja. "Povezanost suradničkog učenja, učeničkih postignuća i stupanj ispitne anksioznosti u nastavi prirode i biologije." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Department of biology, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:181:488273

Mijić, Sanja. "Povezanost suradničkog učenja, učeničkih postignuća i stupanj ispitne anksioznosti u nastavi prirode i biologije." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Department of biology, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:181:488273

Mijić, S. (2013). 'Povezanost suradničkog učenja, učeničkih postignuća i stupanj ispitne anksioznosti u nastavi prirode i biologije', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Department of biology, accessed 25 November 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:181:488273

Mijić S. Povezanost suradničkog učenja, učeničkih postignuća i stupanj ispitne anksioznosti u nastavi prirode i biologije [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Department of biology; 2013 [cited 2021 November 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:181:488273

S. Mijić, "Povezanost suradničkog učenja, učeničkih postignuća i stupanj ispitne anksioznosti u nastavi prirode i biologije", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Department of biology, Osijek, 2013. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:181:488273

Please login to the repository to save this object to your list.