master's thesis
Utjecaj istraživačkog rada na uspjeh na natjecanju iz biologije u rješavanju zadataka viših kognitivnih razina kod učenika srednjih škola

Iva Šoštarić (2018)
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Department of biology
Cite this document

Šoštarić, I. (2018). Utjecaj istraživačkog rada na uspjeh na natjecanju iz biologije u rješavanju zadataka viših kognitivnih razina kod učenika srednjih škola (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:181:327224

Šoštarić, Iva. "Utjecaj istraživačkog rada na uspjeh na natjecanju iz biologije u rješavanju zadataka viših kognitivnih razina kod učenika srednjih škola." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Department of biology, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:181:327224

Šoštarić, Iva. "Utjecaj istraživačkog rada na uspjeh na natjecanju iz biologije u rješavanju zadataka viših kognitivnih razina kod učenika srednjih škola." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Department of biology, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:181:327224

Šoštarić, I. (2018). 'Utjecaj istraživačkog rada na uspjeh na natjecanju iz biologije u rješavanju zadataka viših kognitivnih razina kod učenika srednjih škola', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Department of biology, accessed 29 March 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:181:327224

Šoštarić I. Utjecaj istraživačkog rada na uspjeh na natjecanju iz biologije u rješavanju zadataka viših kognitivnih razina kod učenika srednjih škola [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Department of biology; 2018 [cited 2020 March 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:181:327224

I. Šoštarić, "Utjecaj istraživačkog rada na uspjeh na natjecanju iz biologije u rješavanju zadataka viših kognitivnih razina kod učenika srednjih škola", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Department of biology, Osijek, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:181:327224

Islandora Bookmark - Please login to use this feature