master's thesis
Utjecaj istraživačkog rada na uspjeh na natjecanju iz biologije u rješavanju zadataka viših kognitivnih razina kod učenika srednjih škola

Šoštarić, Iva (2018)
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Department of biology

Cite this document

Šoštarić, I. (2018). Utjecaj istraživačkog rada na uspjeh na natjecanju iz biologije u rješavanju zadataka viših kognitivnih razina kod učenika srednjih škola (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:181:327224

Šoštarić, Iva. "Utjecaj istraživačkog rada na uspjeh na natjecanju iz biologije u rješavanju zadataka viših kognitivnih razina kod učenika srednjih škola." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Department of biology, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:181:327224

Šoštarić, Iva. "Utjecaj istraživačkog rada na uspjeh na natjecanju iz biologije u rješavanju zadataka viših kognitivnih razina kod učenika srednjih škola." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Department of biology, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:181:327224

Šoštarić, I. (2018). 'Utjecaj istraživačkog rada na uspjeh na natjecanju iz biologije u rješavanju zadataka viših kognitivnih razina kod učenika srednjih škola', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Department of biology, accessed 07 July 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:181:327224

Šoštarić I. Utjecaj istraživačkog rada na uspjeh na natjecanju iz biologije u rješavanju zadataka viših kognitivnih razina kod učenika srednjih škola [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Department of biology; 2018 [cited 2020 July 07] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:181:327224

I. Šoštarić, "Utjecaj istraživačkog rada na uspjeh na natjecanju iz biologije u rješavanju zadataka viših kognitivnih razina kod učenika srednjih škola", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Department of biology, Osijek, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:181:327224

Islandora Bookmark - Please login to use this feature